Känner Mig Tom Utan Honom!

Det är helt sjukt! Jag har aldrig känt så här i hela mitt liv, jag känner mig så sjuk tom utan HONOM!
Jag har aldrig haft såna här känslor förut, jag är inte hel utan honom eller något.
Helt otroligt att man kan ha så starka känslor för en person. Det enda jag vill är att vara nära honom och känna hans trygghet och värme.
Jag har bara lust att åka till honom och skrika ut mina känslor och be honom att aldrig släppa taget om mig!
Och varje gång jag pratar med honom så har jag en känsla i mig som jag inte kan förklara, mitt hjärta slår fortare och jag blir på någotvis nervös. Han får mig alltid att le oavsett vad som har hänt. Ingen annan har fått mig att känna såhär.

I'd give my all to have, just one more night with you.
I'd risk my life to feel your body next to mine!

Helvete vad jag saknar honom vissa gånger, jag kan sakna honom så mycket så att jag håller på att gå under. Och varje gång jag ser att han har smsat eller ringer mig så hoppar mitt hjärta extra slag.
Och när jag hör vissa låtar så kan vissa delar i låtarna påminna mig om honom.
Han är den personen som får mig att leva vidare när jag helst vill ge upp.
Och jag kommer aldrig glömma det han har sagt till mig för det går rakt in i mitt hjärta.

Baby for all my life, don't you know that it's true?
I'm living to love you.
So baby don't think twice if you feel what I feel.
Trust your heart, and do what I do.
'Cause I'm living to love you!

Jag kan hålla på och skriva i evigheter om hur jag känner för honom, men det skulle inte vara någon mening. Tror inte ens att han skulle läsa det här inlägget så varför ens försöka.
Men ibland måste man lätta på sitt hjärta och säga vad man tycker och tänker, även om det gör ont att inte få något svar.
Har bara två saker till att säga till honom och det är.

If I die tonight, I'd go with no regrets.
If it's in your arms, I know that I was blessed.
And if your eyes, are the last thing that I see.
Then I know the beauty heaven holds for me
But if I make it through, if I live to see the day.
If I'm with you, I'll know just what to say.
The truth be told, boy you take my breath away.
Every minute, every hour, every day.

Du har verkligen fått mig att falla för dig, Jag Älskar Dig Hjärtat!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0