Du Är Död I Mina Ögon!

Du är så jävla död i mina ögon! Du är en TOFFEL!! Du vet mycket väl vem du är! Hur fan kan du säga upp våran vänskap för en svartsjukt liten tjej?! DU ÄR SÅ DÖD I MINA ÖGON!! Kom inte till mig sen när ni har gjort slut! För jag finns inte där längre! 
JAG har hjälpt dig med så mycket i det här fucking jävla livet, och nu ger du upp allt för henne! JAG har ställt upp till 100% för dig!! Och du sa att du skulle finnas där för mig med!
JOVISST ATT DU GJORDE DET!! FY FAN FÖR DIG! Jag har berättat allt för dig, allt jag känner, allt jag har i mitt huvud och min själ! Jag trodde att vi skulle vara vänner för livet!!
MEN FUCK YOU, JAG SKITER I DIG NU! Kom ihåg att jag inte finns där när ni har gjort slut! JAG FINNS INTE DÄR!!!!








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0