Oscar! Utan Dig, Ingen Emmz!!

Jag vetefan hur jag ska klara mig nu när du flyttar till Spanien! Det kommer vara så sjukt tomt utan dig och alla dina kommentarer och skämt! Jag kommer sakna dig som fan Oscar! Jag vill inte att du flyttar och det är flera än jag som inte vill det!


Du får mig alltid att må, och du får mig alltid att skratta. Och jag kommer aldrig glömma när du och jag gick och såg Linkin Park tillsammans med Laura och Anna, det var en utav dom bästa kvällarna genom tiderna!

Och när det gäller skolan, jag har aldrig haft det så kul på skoltid som jag hade med dig. Dina skämt fick en att skratta så att tårarna börja rinna! Du är en utav dom killarna som står mig närmas och ligger närmas mitt hjärta, och jag finns alltid här för dig!


FAN VAD JAG KOMMER ATT SAKNA DIG OSCAR!!!


Och jag kommer att sakna när du alltid sa: "Kom nu Hokkahontas så går vi!". Den dagen skrattade jag otroligt mycket!

Lova att du skriver till mig, jag måste få veta att du mår bra i Spanien. Och jag lovar att jag kommer och hälsar på dig. Du har gjort mig till en bättre person. Och jag tackar dig för det!

Jag älskar dig Oscar Åkerman, glöm inte det! Du är en utav dom närmsta hos mig.



(Bilderna är från när jag fyller 19år, men var bara tvungen)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0