Blogg Designer!

Som ni kanske har läst ett inlägg hos min kära vän Sandra att jag har fixat hennes design på bloggen. Men så duktig är jag faktiskt inte, visst jag kan slänga ihop en snygg och enkel design på någon timme om jag har ork och lust. Men det betyder inte att jag kan göra en design till alla. Det finns många som är duktiga på att göra designer, och jag kan faktiskt inte mäta mig emot dom, för dom är otroligt duktiga. Det designerna jag göra är enkla, och inte så avancerande. Det är jätte kul att Sandra tycker så mycket om min design att hon vill göra "reklam" för mig i hennes blogg.
Skulle det vara så att du vill ha en design så skriv en kommentar till mig så kontaktar jag dig via din blogg. Är det så att du jar frågat mig om jag kan fixa en design kan du inte förvänta dig att jag säger ja på direkten, utan om jag har lust så fixar jag det, men känner jag inte för det är det absolut ingen idé att ens tjata om det. När jag har lust igen så tar jag kontakt med dig, så ha tålamod.

Här är några exampel på designer som jag har gjort:
Adams - Men tyvärr har han inte skrivt än *suck*
Sandras - Den blev för flyttad och är nu mera designen för den bloggen hon kommer vara lite mer seriös i.
Lauras - Tyvärr så har hon slutat blogga, men hoppas att hon börjar med det igen.

Och om det är så att jag fixar en design till dig så kommer jag att länka den i den här kategorin. Eftersom det är jag som har gjort den och ingen annan. Hoppas att det inte gör något.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0