Alexander Stridfeldt!

Jag vet inte riktigt vart jag ska börja... Vi går så långt tillbaka i tiden så att det inte är sant. Vi har känt varandra i evigheter, och då menar jag verkligen i evigheter. För vi har nämligen känt varandra i snart 21år. Vi låg på samma BB-sal när vi föddes, jag är bara 4dagar äldre än honom, Och jag är så glad över att det är just han som jag har känt hela mitt liv.
Jag älskar den här personen så förbannat mycket. Det finns ingen som kan ta hans plats i mitt hjärta. Skulle han försvinna ifrån mig så skulle jag försvinna dagen efter. Jag skulle verkligen inte klara mig utan honom. Han är min bästa vän och kommer alltid att vara det, no matter what. Det har varit vi två i din och evighet, och det kommer alltid att vara vi två. Du är det bästa jag har, och du är den underbaraste personen som finns. Inte ens döden kommer kunna skilja på oss.
För vårat band vi har är för speciellt. Den dagen jag inte orkar andas eller gå längre är den dagen du har lämnat jorden. Jag skulle inte kunna tänka mig ett liv utan dig. Jag kommer alltid att älska dig på en hög nivå och du kommer alltid att finnas i mitt hjärta.

Ja har så otroligt många minnen med dig så jag vet som sagt inte riktigt vart jag ska börja. Alla födelsedags kalas som vi hade tillsammans och en massa andra saker som utflykter och semestrar. Jag minns ett utav våra födelsdags kalas riktigt mycket, och det var den vi hade i Hallonbergen, jag tror vi fyllde 7-8år då. Vi skulle mata varandra med mumms mumms, med förbundna ögon. Vi var så kladdiga efter det. Och jag minns ditt Halloweenparty du hade uppe på vinden. Du hade på dig din vita läskiga mask och jag var så rädd för dig, jag visste ju inte att det var du. När du såg att jag blev rädd tog du av dig masken krama om mig och sa "Det är ju bara jag".
du är verkligen min bästa vän och jag älskar dig så sjukt mycket. Du kommer alltid att vara den som är min bästa vän. Aldrig i livet att någon kan ta den platsen ifrån dig. Vi kommer att bli gamla tillsammans, vi kommer att sitta när vi är 70år och prata minnen.

Du vet att jag älskar dig högt min vän!








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0