En Ängel Med Namnet Jennie Sällemark!


Livet är inte som det ska vara efter att du dog. Dom flesta har totalt tappat kontrollen och har gått ner i skiten totalt. Det är svårt att se hur vissa personer har tagit det här så hårt, det är grymt svårt att det.

När jag fick höra att du var död så ville jag inte tro på det. För det känndes så overkligt på något sätt. Och att möta alla dagen efter... Det var inte alls kul, att se dom som man inte är vana vid att se gråta, grät som mest. Killarna var värst att se, eftersom dom är dom starka av oss, men så var det inte den dagen.
Och det är väl inte så konstigt, eller hur? Dom hade ju mist en utav deras bästa vänner.

Livet utan dig Jennie går inte att beskriva, För det är inte som det var när du levde. Vi är inte samma personer längre.

Även om du inte finns kvar hos oss som en person, så kommer du alltid att finnas kvar i våra hjärtan och minnen.
Jag minns en sak som prästen sa när han började prata på din begravning, och det var "Nu börjar våren och sommaren, utan våran älskade Jennie..." och då slog det mig. Det är fan sant, våren och sommaren börjar nu, och Jennie kommer aldrig mer få uppleva den. Vi kommer att få känna värmen och för se solen igen, men det kommer inte du att få göra.

När ett årsdagen är så vet jag att det är otroligt många personer som kommer att åka till platsen där du hittades. Jag är en av dom som kommer att åka dit. Vi kommer att stå där och hedra och minnas dig som den personen du var. Och vi kommer att fälla tårar över att du lämnade oss för tidigt. Du var bara 21år Jennie och jag frågar mig själv väldigt ofta "Varför togs du ifrån oss? Du var så ung. Varför?" Men jag kommer inte att få något svar.

Nu kommer tårarna och det är bäst att sluta. Vi kommer aldrig glömma dig Jennie Sällemark, aldrig glömma dig. Hoppas att du har det bra på andra sidan.

Vila I Frid Våran Vackra Ängel!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0