Lillebror!

Jag har en lillebror med namn Jimmy. Han är den bästa lillebrorn man kan ha. Det finns ingen som honom.
Jag kommer alltid att stå vid hans sida oavsett vad som har hänt eller vad han har gjort. Det finns inget som kan få mig att börja hata honom.
Jag kommer alltid att älska honom, han är ju min bror.

Om inte han skulle finnas vid min sida så vet jag inte vad jag skulle göra. Han ger mig styrka och mod. Han får mig att bli lugn när jag är arg, han får mig alltid att le och skratta.
Utan honom skulle jag inte vara något.

Om något skulle hända honom så vet jag inte vad jag skulle göra. Om någon skulle göra honom illa så skulle jag leta rätt på den personen/personerna. Och jag lovar att den/dom skulle ha önskat att jag inte hade fått tag i dom/den.
Skulle jag förlora min bror så skulle jag gå under, för han är verkligen den bästa brorn man kan ha.

Det finns så mycket jag skulle kunna säga, men det skulle inte räcka med att säga det, för min kärlek till min bror är för hög. Det skulle inte gå att beskriva det med ord, för det skulle som sagt inte räcka till.

Det jag kan säga är att jag verkligen skulle göra allt för min bror. Och det står jag för, jag skulle verkligen göra allt.
jag kommer alltid att ställa upp för honom, vad det än gäller.

Det jag vill säga med det här är att jag verkligen älskar honom och inget kan ändra på det. Jag står vid min brors sida oavsett vad. Och jag kommer aldrig att lämna den.

Jag älskar dig Bror!








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0