Poprish!

Vart fan ska jag börja?! Du har ställt upp till 110%! När jag har behövt tröst har du alltid funnits där, vad det än gäller.
Jag kan smsa dig mitt i natten om jag är ledsen och du lyssnar alltid. Hur trött du än är så lyssnar du. Och jag är så otroligt tacksam över det, jag är så otroligt glad över att du står vid min sida när jag håller på att falla.
Och när du har fått reda på att det är något som har hänt mig så blir du alltid lika ledsen och önskar att du hade varit där och skyddat mig. Och så får du skuldkänslor när du inte är där, vilket du inte ska få.  Men jag vet att du är rädd om mig och det glädjer mig.

Hade inte du funnits här för mig så vet jag inte om jag hade varit den personen jag är idag. För innan jag fick dig som vän så var jag inte den tjejen jag är idag. Jag är mer rädd om mig själv och lyssnar mer på folk. Du har gjort mig till en bättre person. Och det är jag riktigt glad över. Du kommer alltid att vara en utav dom som ligger närmast mitt hjärta. Du är en vän som alla borde ha. Du är snäll, rolig, ödmjuk och du ställer alltid upp.
Det är alltid lika kul att prata med dig, för vi kan verkligen prata om allt, och då menar jag allt. Finns det något ämne vi inte har pratat om? Nej jag tror faktiskt inte det.

Jag känner mig så lyckligt lottad över att ha dig som vän. Och jag hoppas verkligen att vi kommer vara vänner för livet. Jag tänker i alla fall inte låta något komma mellan våran vänskap. Och jag kommer alltid att ställa upp till 110% för dig, så som du har gjort för mig.

Tack för att du finns Poprish!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0