Dagens Jul Låt! (x3)

18/12-2010 jag har visst tappat flödet när de gäller att lägga in Dagens Jul Låt, men nu kommer det 3st på rad här igen. Lika mycket som Dean Martin är en av julens sångare så är Nat 'King' Cole det med, hans jul låtar är bara för härliga. Så idag bjuds det på en av hans låtar.


Nat 'King' Cole - The Chrsitmas Song


19/12-2010 Britney Spears jul låt stämmer lite in på min önsking iår. Så här får ni en utav dom sötaste låtarna som spelas under jul engligt mig.


Britney Spears - My Only Wish (This Year)


Dagens Jul Låt blir en låt som jag verkligen älskar! Jag har nog aldrig ryst så mycket som jag gjore när jag hörde den första gången! Det här är nog en utav mina favoriter när det kommer till jul låtar!


Faith Hill - Where Are You Christmas







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0