Du Gör Mig Sömnlös...

Och nu undrar du kanske varför du gör mig sömnlös, och de ska jag tala om för dig. Det är inte som det var för 2år sen, då det var du och jag, då nästan inget annat räknades det var bara du och jag. Då mådde jag bra, och jag kunde sova för jag visste att du ringde mig på morgonen efter bara för att säga godmorgon.
Jag kunde somna om nätterna efter vårat nattliga samtal, jag kände mig trygg. Men vem ska nu göra mig trygg? Vem ringer mig nu om nätterna bara föra att han saknar mig? Och vem ringer mig på morgonen bara för att han vill vara den första som säger godmorgon? Ingen!
Jag visste att du bara fanns ett sms, msn eller ett telefonsamtal ifrån om jag behövde dig, det enda jag behövde göra var att säga att allt inte var okej och du fanns där. Men nu, nu vet jag inte riktigt vad jag ska tro om dig längre, allt det du sa förut menade du det? Eller var det bara något du sa för att göra mig glad? Allt du sa att du kunde göra för mig, var det sanning eller lögn? Vad ska jag tro på? Mitt hjärta säger att du menade allt, men mitt huvud tvekar.
Jag trodde verkligen att det skulle vara du och jag förevigt, men jag hade visst fel, jag känner mig så dum som trodde på det. Och ändå så kan jag inte släppa dig. Vaför gör du så att mitt hjärta stannar till när jag tänker på dig, hör låtar som får mig att minnas dig? Var det bara en lek från din sida? Så många frågor men inga svar...
Jag ligger och tänker på dig om nätterna och bara väntar på att min telefon ska ringa och det står ditt namn på displayen. Men varje natt blir jag besviken för du ringer inte.. Jag ligger ensam i min säng och tänker på dig, och lyckas jag somna så nog fan är du i mina drömmar.
Jag tror att jag aldrig kommer att kunna släppa taget om dig, jag kommer alltid att ha dom här känslorna för dig, och jag kommer alltid vilja ha dig i mitt liv. Du vet att jag ALLTID kommer att finnas här för dig.

I gave you all I had. And you tossed it in the trash, tossed it in the trash you did.
To give me all your love, is all I ever asked. But what you don't understand is:

I'd catch a grenade for ya.
Throw my hand on a blade for ya.
I'd jump in front of a train for ya.
You know I'd do anything for ya.
I would go through all this pain,
Take a bullet straight through my brain,
Yes, I would die for you baby.
But you won't do the same.

Det är exakt så jag känner för dig. Och det kommer jag alltid att göra. Det enda jag vill just nu är att ha tillbaka dig i mitt liv. Att få tillbaka allt vi hade, alla pratsunder som jag verkligen älskar. Det spelade ingen roll vilken tid på dygnet du ringde, jag svarade alltid, hur trött eller ledsen jag än var så svarade jag.
Du gör mig sömnlös bara för att jag är så otrolig förälskad i dig, och för att jag verkligen behöver ha dig i mitt liv!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0