Försök Att Förstå...

Det gör så förbannat ont att fortfarande vara det utan att du vet om det! Kan du inte bara förska förstå det? Det skulle bara så mycket lättare om du bara förstod det! Det är ett helvete att känna så här för dig, och dom flesta säger att jag ska gå vidare, men jag kan fan inte det! Du betyder helt enkel för mycket för mig för att jag ska kunna glömma dig.
JAG VILL INTE GLÖMMA DIG! Jag vill bara ha dig vid min sida och känna mig trygg hos dig som jag gjorde förut! Men den tryggheten är borta för längesedan, och jag saknar och vill ha tillbaka den tryggheten. Kan du inte bara ge mig den igen. Det är något som saknas i mitt hjärta och det är DU!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0