Detta Var Ju Oväntat!!

Jaa det kan man lugnt säga att det var! Jag har fått nässelutslag och en allergisk reaktion! Jag vaknade upp med stora utslag på benen och det klättrade sakta men säkert från mina ben till armarna och kroppen, och sen sakta till bröstkorgen..
Jag och min mamma ringde till Turkosen (Närakuten i Solna), och som tur så fick vi en tid... Läkaren berättade för mig att det var just nässelutslag och en stor allergisk reaktion (fråga mig inte hur jag har fått det), hon sa att sjuksköterskan skulle komma in med medicin till mig som skulle lindra allt..
Sjuksköterksa kommer in med 12st kortison tabletter, JA jag sa 12st! dom skulle lösas upp i vatten och så skulle jag dricka det, sen så skulle jag få två tabletter mot klådan, så just nu är jag riktigt drogad.. Jag är väldigt dåsig och mår absolut inte bra.
Och jag som skulle firar Lillebror idag. Förlåt min älskade bror! Vi får fria dig när jag mår bättre helt eneklt!
Så nu tänkte jag lägga mig ner och bara ta det lugnt och hoppas på att det inte blir några konsikvenser av detta som leder till att jag får läggas in på observation...






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0