Godmorgon!!

Godmorgon, sitter i sängen helt nyvaken just nu, ska snart hoppa in i duschen och göra mig iordning för ikväll..Min natt har väl inte varit sådär jättebra, har vakna upp med hjärtklappning och panik, vilket inte var så roligt.. Drömmde nämligen världens äckligaste dröm, men just nu kommer jag inte ihåg den (lovar att skriva om den när jag kommer ihåg den).

Idag ska jag iväg till Sollentuna med Hännie och sjunga lite som jag brukar göra på Fredagar. Det ska bli kul att träffa alla idag.. Ser verkligen fram emot att träffa Elias, Håka och Jesper, det är 3 helt underbara personer. Alla tre har en peronlighet som man inte kan beskriva, dom är helt enkelt för underbara.. Nää nu ska jag hoppa in i duschen, så skriver under dagen om jag har tid.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0