Han Får En Egen Kategori!


Michael Jackson har fått en egen kategori i min blogg, pga att han var den artisten som jag tyckte bäst om, jag kommer alltid att lyssna på hans musik, och jag kommer även spela upp hans låtar för mina barn så att dom har koll på vem som var den STÖRSTA artisten genom tiderna. Det finns inte många artister eller band som kan mäta sig mot Michael, han var inte bara en bra musiker utan han var också även en bra låtskrivare samt skådespelare.

The Wiz är en utav dom musikalerna han var med i, det är en otroligt bra version av The Wizard Of Oz. Har du inte sett den än så gör det! Jag lovar dig att du inte kommer ångra dig. När jag såg det så blev jag bokstavligen kär i Michael's utstrålning! Han var så otroligt söt som "The Scarecrow", han levde sig verkligen in i rollen och det syns verkligen!

Det är inte bara roller som han lever sig in i, utan när han står framför en kamera eller på scen så ser man verkligen hur mycket han älskade att stå där och visa världen att han var den BÄSTA.
Vi har verkligen förlorat en utac dom största musikerna som vi någonsin har fårr uppleva. Jag personligen tror inte att det kommer komma någon som kan ta Michael's plats här på jorden.
Han musik kommer alltid att leva med oss!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0