Min Syster !!!

Jag får många kommentarer om min syster Minna (jaa det är samma Minna som var ganska stor i blogg världen), folk undar hur hon har det och så eftersom att hon hänvisade i hennes blogg att man skulle kolla in min och så vidare...
Jag kan lugnt säga att min syster är VÄLDIGT lycklig just nu och hon har VÄRLDENS bästa vänner! Hon lever livet helt enkelt. Hon har aldrig haft det så bra som hon har nu, och det syns på henne. Hon är lycklig, och hon ler som hon aldrig har lett förut.

Anledningen till att jag tar upp det här är för att jag fick en ganska konstig kommentar idag...

Anonym
om Of To Krutan!!!:
stämer de att din syster har en pojkvän
IP: 8*.**6.1**.1*

Lite onödigt att vara anonym när man fråga en sån fråga... Men ditt svar kommer här:
JA! Det har hon!
Jag fattar inte riktigt varför du frågar om det, för du har fan inget med det att göra. TRO MIG, du har inget med hennes liv att göra! Och speciellt inte om hon har pojkvän eller så... Så lev ditt liv och låt min syster leva sitt liv.


(Dom är bara för söta min syster och hennes pojkvän)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0