Trodde Aldrig Detta....

Jag trodde aldrig att jag skulle börja gilla Lady Gaga, men för att vara ärlig så...jaa... har hon växt hos mig... Och det förvånar mig så sjukt mycket, jag har liksom sagt till folk att jag inte kan lyssna på hennes musik för jag tyckte inte om den... Jag sa det till Hjärtat också när vi satt och prata inne i stan om hur mycket han tyckte om henne och att han skulle se henne live, jag typ skakade på huvudet och sa "Hur fan kan du gilla hennes musik?!", jag blev faktiskt rätt upprörd.
Men nu så sitter jag och lyssnar på hennes låtar och kan dom flesta, och ja vad ska man säga? Jag hade fel om hennes musik helt enkelt. Det är faktiskt rätt så bra. Vissa låtar är ju självklart bättre än dom andra, men i helheten är hon faktiskt rätt bra. Så nu ska jag fortsätta att lyssna på henne, och tar tillbaka alla fördomar jag har haft om musiken.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0