Dagens Låt

Dagens Låt kommer från en grupp som jag hitta på Youtube, eller rättare sagt dom hittade mig på Youtube och frågade om jag kunde lyssna på dears cover på Ne-Yo and NKOTB - Single. Jag gjorde det och föll för dom direkt! Jag menar deras röster är något man dödar för tro mig. Nu har jag lyssnat på dom i snart 2år och dom blir bara bättre och bättre. Så idag blir Dagens Låt en utav deras bästa covers. Och det är covern dom har gjort på IYAZ - Replay, så lyssna och njut!

Legaci - Reaplay

(Om ni tycker om dom så har ni deras Youtube kanal HÄR)





Postat av: MT

satans fin blogg! väldigt mysig ;d

2010-02-11 @ 14:41:51
URL: http://mariiette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0