Tatueringen!

Jag har äntligen bestämt vad jag ska ha för tatuering! Jag tänkte tatuera in Michael Jackson's ögon på mitt ena skulderblad och ha en text över och under (ja ni ser ju på ett ungefär hur jag hade tänkt mig på bilden). Den ska självklart vara utan färg, och det ska bara vara ögonen och ögonbrynen och inget annat. Det här är något som jag har tänkt på ett tag, faktiskt redan innan han dog, så det är inte bara för att han gick och dog som jag gör det. Jag har alltid tyckt att hans ögon från Dangerous skivan alltid har varit vackra, det är något i dom som vill säga något till en... Jaa dom fångar en helt enkelt. Så nu har jag bestämt mig, jag ska tatuera in hans ögon på mitt skulderblad!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0