'Cause Something's Changed...

Något har verkligen förändrats... Men inte allt, jag kan fortfarande inte släppa dig helt. Jag har fortfarande kvar en hel del utav mina känslor för dig Z. Även om vi knappt pratar med varandra längre så har jag fortfarande starka känslor för dig. Jag försöker glömma dom, men det är inte så lätt att göra det.
Du har gått vidare och ja det här kommer göra ont att säga... Men du har gått vidare och skaffat dig flickvän. Och det gör så sjukt ont. Jag skulle göra allt för att få dig. Men jag börjar förstå nu att vi kanske inte är menade för varandra, fast du kom in i mitt liv som en skyddsängel när jag behövde någon som mest. Jag trodde verkligen att det skulle bli vi två. Men nu gör det bara ont att se dig.
Det som gör ondast är att sakna dig, och att inte kunna prata med dig som förut. Du fick mig att känna mig älskad, du stod vid min sida när jag mådde dåligt, du höll i mig så att jag inte föll. Men nu när jag faller så håller du inte i mig längre. Snälla håll i mig igen och stå vid min sida igen!
Jag försöker verkligen släppa dig och gå vidare, men det är så jävla svårt! Jag vill bara ha dig och ingen annan, det inser jag nu. Jag har verkligen försökt att glömma och gömma mina känslor men det går inte!
Du fuckar mitt huvud så förbannat mycket Z! Du har gått vidare och har flickvän, men ändå så fuckar du mitt huvud! Jag är så jävla dum att jag inte inser att det aldrig kommer att bli vi två.
We were never meant to be together!!!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0