Sjuk Natt...

Vi kom inte iväg till Erik idag, utan jag hamnade hemma hos Laura istället, vilket var riktigt mysigt. Vi lagade god mat tillsammans och satt och kollade på Sex And The City och massa annat skit.
När jag är hos Laura brukar jag alltid ta sista bussen hem som går vid 01:05, så när klockan närmade sig 00:45 så började vi göra oss iordning för att gå ner till bussen, Laura är alltid så snäll som följer med en ner till bussen. Hur som helt, vi står som vanligt och väntar på att bussen ska komma och jag står och är fullt upptagen med att smsa med Nikos, och så helt plötsligt så hör vi en smäll. Jag hoppar till och Laura säger "Vad fan va det?!" och vi båda två vänder oss om och ser hur en bil står i lågor och en kille/man springer därifrån.
Det första Laura gör är att ta upp mobilen och säger "Jag ringer 112!" och jag står med mobilen i handen och bara gapar och säger "Det är nog bäst!". Laura ringer larmcentralen och berättar vad vi har sett och dom skickar dit brandkåren och polisen. Jag missar sista bussen hem för jag kan inte lämna platsen pga att jag såg allt. Brandkåren kommer och vi visar dom bilen som vid det här laget har slutat att brinna och pratar med polisen som vill veta vad vi har sett.
Hade jag tagit bussen som gick en halvtimme tidigare hade vi aldrig sett det här och jag hade kommit hem ca 2timmar tidigare än vad jag gjorde, pga av att man blev vittnet till en anlagd jävla bilbrand! Så det har varit en sjuk natt för mig och Laura!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0