Dags Att Förstå?

Du kommer att inse en dag att du saknar mig lika mycket som jag saknar dig, och då kommer jag kanske inte att ge upp allt för dig, och en dag kommer du att ångra att du inte tog chansen du hade.

Den enda känsla jag aldrig kommer att glömma är den känslan jag får när jag ser dig och när mitt hjärta hoppar över ett slag.

Jag visste att jag älskade dig innan jag träffade dig, jag har väntat hela mitt liv och nu har jag äntligen hittat dig.

När jag tänker på dig ler mitt hjärta, och det ler en hel del eftersom du alltid är i mina tankar.

Jag är kär dig i hemlighet, och jag kommer aldrig att hata dig! Du är den rätta för mig, och du vet inte ens om det, Jag älskar dig!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0