Ett År Sen Jennie Dog...



Idag är det 1år sen Jennie försvann från oss... Tiden har gått så ortroligt snabbt, jag kan verkligen inte fatta att det redan har gått 1år!

Livet är fortfarande inte samma sak utan dig, och det kommer nog aldrig att bli det... Vissa av oss har nog inte kommit över din hastiga bortgång, och vissa av oss vill fortfarande inte tro att det är sant.  Jag kan inte föreställa mig hur din mamma mår just nu, men på ett sätt så gör jag det, men kanske inte fullt ut.. Jag känner kanske inte samma sorg och smärta som hon gör... Men jag känner en del av den.

Idag är den 1år sen du lämnade oss, och jag minns den dagen om om den var igår... Jag minns orden som sas till mig, min reaktion och smärtan... Idag är en dag som kommer att var väldigt jobbig för oss. Jag kommer ihåg hur ledsna alla var när vi stod utanför din port, jag minns det så väl...

Jag önskar att det här aldrig hade hänt, jag önskar att vi aldrig hade mist dig. För jag vet att vi behöver ha dig hos oss... Men nu är du våran ängel som sitter på molnen och tittar ner på oss i en vit fin ängla klänning och med dina vita stora vingar... Du sitter där uppe och tittar er och ler mot oss. Vi vet att du håller ett öga på oss... Lova att aldrig slutar vaka över oss.

Vi saknar dig så otroligt mycket! Vila I Frid våran vackra ängel!








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0