Jag Gjorde Ett Misstag...

... Och det är nu jag får betala för det. Jag visste att det skulle bli såhär, jag kände det på mig. Men ändå så sa jag inget. Jag skulle ha sagt samma sak till dig, då hade nog aldrig det här ha hänt. När du sa dom tre orden blev jag halvt stum, jag kommer ihåg vad jag sa "Vad sa du nu?.." och du sa dom tre orden igen, och sa att du började falla för mig. Men jag svarade dig inte på det.
Jag fattar inte hur jag inte kunde svara dig när du sa att du älskade mig, och började falla för mig för att du gilla mig.. Så sa jag bara efter en stund att jag gillade dig med. Hade jag sagt att jag älskade dig, vilket jag gjorde och gör så hade nog allt varit annorlunda. Det hade nog varit mitt namn som står där hennes namn står just nu. Jag ångrar det så jävla mycket idag att jag inte kunde säga "jag älskar dig med" utan jag var så jävla dum och sa inprincip ingenting.
Om jag nu hade sagt dom orden till dig.. Hur hade du då reagerat? Hur hade livet sett ut då? Hade du haft mitt namn där hennes står just nu? Hade du och jag levt lyckliga tillsammans? Det finns så många frågor, och det är nog bara du som kan svara på dom. Jag måste få ett svar på mina frågor. Men det som jag mest måste få vet är om det skulle ha sett annorlunda ut om jag hade sagt samma sak till dig. Det här plågar mig som bara fan, och jag får skylla mig själv helt enkelt.
Jag gjorde ett misstag... Och det är nu jag får betala för det.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0