Två Nya Designer!

Ja, som ni vet så gör ju jag designer till folk, så nu har jag gjort två stycken nya... En till Bea och en till Sofie.
jag blev rätt så nöjda med dom, och vill ni se hur dom ser ut är det bara att trycka på deras namn i det här inlägget eller på länkarna som finns längre ner på sidan här till höger.

Och det kommer att komma flera designer, Tone vill att jag ska fixa hennes design för hon har ingen, samt Nathalie vill att jag ändrar på hennes. Men först ska Tone få sin design. Jag funderar även på att göra om min men är inte riktigt säker än om jag ska göra det eller inte.. Jag menar jag är ju riktigt nöjd med min, enkel och snygg... Vill inte ha något som ser för överarbetat ut om man säger så.Så vad tycker ni?
Ska jag byta design eller har kvar den jag har?





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0