Världens Perfekta Lillebror!

Det är sant, jag har världens bästa och perfekta lillebror! Det finns ingen som kan ta hans plats i mitt hjärta. Även om han och jag inte ses så ofta så vet han att jag finns här för honom. Och jag kommer ALLTID att finnas här. Han vet att han kan ringa mig vilken tid det än är på dynget, för jag ställer alltid upp.
Han är den perfekta lillebrorn på grund av att han alltid finns där när man behöver honom. Han vet alltid vad han ska säga för att få en på andra tankar, och han bryr sig verkligen om en. Han ställer upp till 100% för inte bara mig utan för sina vänner också, det gör honom till den perfekta. Jag skulle aldrig ha klarat mig utan honom, för han ger en styrka när man har tappat allt. Han gör så att man hittar tillbaka till sig själv igen.
Om något skulle hända honom så vet jag inte vad jag skulle göra. Om någon skulle göra honom illa så skulle jag leta rätt på den personen/personerna. Och jag lovar att den/dom skulle ha önskat att jag inte hade fått tag i dom/den. Skulle jag förlora min bror så skulle jag gå under, jag skulle verkligen gå under.
Min kärlek till min bror är så pass hög att man kan inte beskriva med ord om hur mycket jag älskar honom. Jag skulle kunna göra vad som helst för honom. Det spelar ingen roll vad det är. Han kommer alltid att vara den bästa i mina ögon.
Jag älskar dig Bror!







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0