Snart Är Det Jul !!!

Den underbara julen börjar närma sig, på Söndag är det första advent och då blir det den årliga adventsfikat med släkten. Och snart.. ja snart.. är JULRADION igång igen, lägntar tills den drar igång igen, för då börjar min julstämning att komma. Det är då jag låser in mig på rummet under 2dagar och pyntar hela mitt rum. I år kommer färgerna gå i rött/silver/guld/vitt, jag kommer även att ha ett pepparkakshus i rummet, en korg full med julgodis, clementiner, polkagrisar och massa annat gott som har med julen att göra.
Jag och mamma kommer göra den årliga ägglikören som är så populär bland familj, släkt och vänner, i år kommer vi även göra glögg. Vi kommer baka en hel del goda bullar, kakor, godis och massa annat. Som ni kanske märker så är julen VÄLDGIT viktig för mig, det är den viktigaste tiden på året enligt mig, och jag är som lyckligast då. När jag är klar med rummet så lovar jag att jag ska lägga upp bilder på det så att ni får se hur rummet blev.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0