Bokläsning I Vinter..

I vinter blir det att läsa en massa böcker, och jag har fastnat för en författare vid namn Dean R. Koontz.  Jag tänkte läsa 8stycken av hans böcker nu under vinter, men har redan läst ut 2/8. Och det är Mörkret Faller (Darkfall) och Nattfrossa (Night Chills). Nu ska jag börja läsa Mr. Murder och se hur den är, dom andra två har varit riktigt bra.



Mörkret Faller är riktigt bra bok, jag kunde verkligen inte släppa den när jag läste boken. Spänning från början till slut. Jag kan verkligen rekomendera den här boken till folk som älskar kusliga böcker som gör att man får kalla kårar längs ryggen.
Sätte Koontz skriver på gör att man lever sig in i boken. När man läser "Mörket Faller" så kan man lätt bli illaberörd av vad som händer, och man blir väldigt arg i vissa delar av boken. Och jag kan lova er att det händer en hel del.

-----------------------------
Nattfrossa var lite speciell att läsa, den var lite seg i början men den kom sakta men säkert igång. När man väl kommer in i boken och allt börjar att hända så sitter man fast i den. Man förstår inte hur en person kan göra så otäcka saker som han gör, han får folk att göra den han vill, han får folk att mörda, och han själv behandlar framför allt kvinnor som svin. Han tar kontroll över dom och gör exakt vad han vill med dom, han kan till och med låta kvinnans familj se på när han behandlar henne som skit.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0