Pluttisen!!!

Den här personen betyder något så förbannat mycket för mig. Jag har känt honom i hur många år som helst och jag blir alltid lika glad när jag träffar honom eller pratar med honom. Han kommer alltid att vara en av dom personerna som betyder mest för mig, och jag kommer aldrig att sluta älska honom.  Jag menar, jag har liksom sett honom växa upp, och det är inte många från den tiden jag har kontakt med idag. Men jag kommer alltid att hålla kontakten med Pluttisen, eftersom han har ett stor och speciellt ställe i mitt hjärta.
Jag kommer aldrig att vända min rygg mot dig och gå åt ett annat håll, jag står vid din sida tills jag slutar andas. Jag kommer alltid att finnas här för dig, jag är bara ett samtal eller ett mess ifrån, tvivla aldrig på det.
DU BETYDER !!!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0