Undrar Om...

Vart kommer våran vänskap att leda oss? Kan den ta oss till kärlekens värld eller kommer vi alltid att förbli vänner? Jag kan lugnt säga att även om vi bara skulle vara vänner livet ut så skulle det glädja mig. Frågan är bara hur du ser på våran relation (kan jag verkligen skriva relation eller låter det knstigt?). Är jag bara en vän i dina ögon eller är jag något mer? Hur ska vi gå till väga med att reda ut hur vi ska ha det? Hur kommer alla andra att reagera på vårat beslut? Vad kommer folk att säga? Kommer dom att bli glada, eller kommer dom att slänga hat mot oss? Och nästan det viktigaste av allt, vad kommer våra vänner att säga? Kan verkligen våran vänskap bli kärlek?





Postat av: Sandra Inekci

Jag håller tummarna för att det blir kärlek!

2011-04-14 @ 12:52:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0