14e December T-10 Days!

Dagens Film: Nu Är Det Jul Igen 2
Scott Calvin har varit jultomte de senaste åtta åren. Saker och ting går snabbt utför när han får reda på att hans son finns med på listan över de barn som inte varit snälla i år. I ett desperat försök att hjälpa sin son åker Scott hem från Tomteland. I sitt ställe lämnar han en vikarierande tomte för att vaka över arbetet i Tomteverkstan. Men när vikarien inrättar nya kriterier för snälla barn riskerar han hela julfirandet. Det är dags för Scott att återvända till Tomteland för att rädda julen.
Betyg: 5/5

Dagens Låt: Backstreet Boys - Christmas Time
kommer från ett utav mina favoritband från när jag var yngre. jag verkligen älskde Backstreet Boys! Så när jag hörde deras jul låt för några år sedan så föll jag dirket för den, det är en riktigt härlig låt som man verkligen få julstämning av. Så njut!!

 







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0