Dejt Med...

Det stämmer, på lördag så har jag en dejt med Sandra! Det var länge sen vi hade en heldag tillsammans så nu är det dag att ha det!
Vi får se vad vi hittar på men något kul lär vi hitta på det gör vi alltid, så det är inget jag oroar mig för. På kvällen vet jag iaf att vi ska svänga ner och våld gästa Vicky på Sandras och kolla till läget lite. Vem vet vi kanske träffar på Isak där och har det trevligt med honom och skrattar som vanligt.
Så på lördag är det Date med Sandra som gäller för
min del, det kan ju hända att det är fler som följer
med och umgås med oss, det har vi nog inget emot. 
Jag vet en sak som är säker i alla fall, jagoch Sandra kommer att spela sönder Bruno Mars, han är bara för jävla bra! Är helt besatt av han låtar och hans röst! Jag blir fan kär i honom när jag lyssnar på hans låtar, och dom får mig att tänka lite extra på en person (inte Z). Så det är en sak vi kommer att göra, lyssna på Mr. Bruno Mars på högsta!

(p.s jag är så himla nöjd med min nya design! Tack till mig själv!)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0