Helg = Sång!

Plattången ligger på värmning och musik spelas på nästa högsta volymen, håller på att göra mig iordning inför ikväll, ska iväg och sjunga lite med dom bästa! Det var ett tag sen nu man gjorde det så får se hur de går.
Jag kanske borde testa någon ny låt om jag vågar, har lite svårt att testa nya låtar utan att ha sjungit igenom dom ett antal gånger, så vi får se hur det går. Vem vet jag kanske får Sandara att sjunga med mig eftersom att hon sjöng karaoke i Turkiet när hon var där, så ska se till att hon sjunger lite. Haha man ska aldrig berätta för mig att man har sjungit fast man inte tycker om det för jag brukar använda det mot en ;).
Nu ska vi se här, jag ska ha spikrakt hår idag, vet inte om jag ska ha lugg eller ej, det komm jag på sen, men jag vet dock att jag ska ha världens volym i håret, om jag lyckas få det. Nä nu kanske jag ska fortsätta göra mig iordning innan platttången bränner igenom träskivan och inanna Hannah ringer och frågar mig hur det går (har en känsla över att hon kommer ringa vilken minut som helst).






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0