Hinner Knappt Andas!!

Det är så sant så, jag hinner knappt andas nu  när det är sommar! Jag har så sjukt mycket att göra, och det står mig upp över öronen.. Pappa fyller 50år så vi planerar den dagen för fullt, jag träffar på omogna personer som tror att dom kan allt, och tror att dom vet vad dom pratar om, försöker hitta rätt present till papps m.m... Så att blogga under sommaren har sina nakdelar, men ska försöka att skra lite...

p.s: till dig som skrev att jag har sagt att Hovet och Globen ägs av AIK, kolla inlägget igen, JAG HAR ALDRIG NÄMNT NÅGOT OM ATT AIK ÄGER HOVET OCH GLOBEN! Läs inlägget bättre nästa gång! Men hey, är detmitt fel att både Djurgården och AIK DELAR aréna när det kommer till Hockeyn? Jag tror inte det va!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0