Vi Tänker På Er Norge!

Jag borde ha skrivit det här för några dagar sedan, men jag har bara inte riktigt förstått vad det är som har hänt tro mig jag vet vad som har hänt men det har bara inte sjunkit in, så nu när det har sjunkit in så måste jag få skriva av mig lite om vad jag tycker om den där förbannade idioten som har tagit livet av unga (och äldre) människor...

Anders Behring Breivik hur fan kunde du göra så här?! Är du så patetisk att du var tvungen att ta livet av 60-100personer (det är inte klart än hur många som har mist sina liv)?! DET VAR BARN SOM VAR UTE PÅ ÖN DIN JÄVLA IDIOT! Du förtjänar verkligen att ruttna i helvetet så som du har förstört livet på flera 1000personer! När du sköt dom på ön så skadade du flera 1000 om inte flera 100.000 hjärtan! Du har satt en hel nation i sorg, och du har blod på dina händer som aldrig kommer att försvinna! Du har tagit någons son/dotter/pappa/mammas liv, hur får det dig att må?!

"Han åkte i en svart stor bil med tonade rutor, och fördes i en hemlig gång till salen"... Så sa dom på nyheterna idag när du åkte till Tingshuset i Oslo... DU FÖRTJÄNAR INTE ATT ÅKA I EN BIL MED TONADE RUTOR OCH FÖRAS TILL SALEN I EN HEMLIG GÅNG! Det du förtjänar är att bli inlåst och få känna samma smärta som du har åstakommit, om inte värre smärta! Det du har gjort är oförlåtligt och ingen kommer att glömma hatet man har mot dig!
Anders Behring Breivik, må du brinna i helvetet!!!

Till er som var på ön och tog er där ifrån:
Jag beundrar erat mod och eran stryka, och är som hemskt ledsen över att ni har fått gå igenom det här, ingen ska behöva gå igonom något så fruktansvärt. Mina tankar går till er och era familjer. Kom ihåg att ni är starka och har många personer bakom er som stöttar er.
Ni är hjältar och kommer alltid att förbli det!

Till dom anhöriga som miste någon på ön:
Jag beklagar sorgen djupt och hoppas att ni med tiden kan finna eran styrka och ta er igenom sorgen. Ingen ska få behöva känna den här snärtan i sitt hjärta. Mina tankar går även till er.
Må era nära och kära vila i frid.

Till er som miste livet:
Även ni är hjältar, ni kämpade för att ta er där ifrån, men någon stal livet från er.. Och den personen ska snart få betala för det. Ni var väldigt modiga och försökte verkligen. Jag är så hemskt ledsén över att ni inte klarade er därifrån med era liv.
Vila I Frid och finn ro, ni känner ingen smärta längre...

Det som hände ute på Utøya och i Oslo är något man inte kommer att glömma. Det kom i mina tankar när jag fick höra vad som hade hänt var "Har det hänt i Norge, kan det hända här"... Det är nu vi måste tänka till ordentligt och se hur vi kan gå till väga för att förhindra att något sånt här ska kunna hända igen. Jag är fortfarande chockad och förbannad över det som har hänt och tycker riktigt synd om dom som har fått lida. Därför har jag skänkt mina tänkar till ALLA som har drabbats av detta. Så gör som jag har gjort, skänk dina tankar till dom som behöver den som mest just nu!
 









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0