Brand På Gården....

.... PANIK!!! Jag vaknar av att det brinner på gården! Jag hör att brandkården svänger upp på gården, jag kollar ut och ser genast att det är där Mattias (en brandomsvän) bor, jag smsar honom för att se så att han mår bra men får inget svar! Jag klär på mig mjukiskläder och spinger ut, och där står han med räddningstjänsten och är helt förtvivlad! Jag spinger fram till honom och kramar om honom nbär han säger "jag kunde har varit dö!!". Jag tittar på honom och frågar med oro i rösten "Vad är det som har hänt?!", han kollar på mig och säger "Jag vet inte, jag lämnade bara lägenheten i 20min och när jag kom tillbaka var det rök i hela trappen och huser!"... Vi står och pratar och Poliser samt brandmän kommer fram till oss och pratar, jag blir förhörd för att jag såtr och pratar med honom och då vill dom självklart höra min del i allt och höra om jag sett något konstigt! Om ni vill veta mer så får ni fråga för jag orkar inte skriva om allt!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0