2månader - Utan Inlägg!

Var det verkligen två månader sen ajg skrev? Har jag verkligen haft så mycket att göra?  Jag får nog börja skriva lite igen... Har nog itne hunnit för att det har var match var och varannan dag nu när fotbollen och hockeyn är. Men nu när fotbollssäsongen är över så ska jag nog få lite tid till att skriva...

Sommaren är över och hösten börjar ta sin form, vilket jag verkligen älskar! Det är även bara 1dag kvar tills jag fyller år, tiden går så sjukt fort.. Det jag har gjort under dom här två månaderna är att jag har jobbat för det mesta, men även umgåtts med dom närmsta vännerna pllus att man har träffat riktigt sköna personer när man har jobbat.

Fotbollssäsongen är som sagt snart över och Hockeysäsongen börjar ta fart, det kan vara så mycket som 3matcher i vecken (om man har tur), och det är helt underbart!

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva för jag känner liksom inte för att gå igenom två månader... Men jag ska försöka att börja blogga lite smått igen..





Postat av: Michel (Programledare)

GRATTIS!!!



Din blogg är utsedd till "VECKANS BLOGG" på Soundic Radio under vecka 43 och i programmet "Nattliv"

Under denna vecka ska vi kika in i din blogg och hålla oss uppdaterade!



Så blogga gärna en del nu under veckan



//Michel

Programledare

Soundic Radio

Nattliv

2011-10-25 @ 00:46:34
URL: http://www.facebook.com/nattlivsoundic

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0