Det Finns Bara En...

Och han råkar vara den bästa spelaren i AIK (i alla fall i mina ögon)! Grymmare spelare får man fan ta och leta efter, Varje gång jag går på en match (vilket är alla hemma matcher eftersom jag jobbar för AIK) får jag samma leende på läpparna när jag ser honom på isen och varje gång han gör något bra ifrån sig så skiner jag upp som en sol och säger "Det är min 'man' det!", vilket han inte är, men ibland önskar man det.
Jag har alltid tyckt om honom och kommer alltid att göra det, det är nu jag börjar förstå varför mina vänner kallar mig för Mrs. Bång, det är helt enkelt för att jag gillar den spelaren så otroligt mycket, jag har aldrig haft en sån här stor "kärlek" till en spelare förut (jaa förutom Zlatan och Stefan Liv då...)!
Ikväll spelar vi mot HV71, och då hoppas jag på att han gör bra ifrån sig som vanligt. Det är på tiden att vi tar en 3poängare mot HV71 nu.. NU KÖR VI GNAGET!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0