Förstå Att Ni Är...

Jag har två vänner som inte riktigt kan se det jag kan se mellan dom. Så nu tänkte jag bokstavligen göra det ofentligt så att alla kan se det jag kan se!
Jag tänker inte nämna dom vid namn så vi kalla dom för "Amy" och "Ricky"...

Amy och Ricky har tidigare varit tillsammans, men dom gjorde slut för ett par år sedan. Dom skapade nya förhållanden, men fortsatte att vara vänner.. Men det dom inte har sett som jag har är att VARJE gång någon av dom har avslutat ett förhållande dom varit i efter deras är att dom kryper tillbaka till varandra och blir svart sjuka på det den andra har.
Just nu är Ricky i ett förhållanda och Amy har "nyss" blivit singel, och just nu så är det så att båda kryper mot varandra utan att dom vet om det själva.. Härom kvällen så skrev Amy till mig i panik på msn för då hade Ricky skrivit något Amy inte riktigt förstod...

Ricky hade sagt: "Blir jag singel är du min"

Det första jag tänker på är "då börjas det igen"... Jag säger till Amy att det här är något vi måste ta på telefon även om klockan är runt 2tiden på natten... Så jag ringer upp henne och det första jag säger är...

Jag: Upperbarligen så har ni inte släppt varandra! Fattar du inte att han fortfarande gillar dig!
hon sitter tyst i telefonen och suckar och till slut säger hon
Amy: Men han har ju flickvän...
jag blir så arg satt jag skriker till henne i luren..
Jag: HAN SKULLE ALDRIG SÄGA SÅ OM HAN FORTFARANDE ÄLSKADE DIG! Ni måste fan börja in se nu att jag ser det ni inte ser! Alla signaler, alla blickar, ALLT! Ger er! Någon gång måste ni fan förstå att ni fortfarande vill ha varandra! Jag fattar inte varför ni gjorde slut från börjar!
Amy: Jo.. Du kanske har rätt...
Jag: Klart att jag har rätt... Jag ser det ni inte ser helt enkelt..

Vi forstätter att prata om detta och det verkar fortfarande som om att Amy tvekar på mina ord enda tills i dag då jag ser när jag har vakant att hon åter igen har skrivit i panik..

Kopierat från Amy & Ricky's konversation hon skickade till mig...
Amy: förlåt men jag saknar dig ibland
Ricky: och jag tänker på dig väldigt ofta... men nu vart det som det vart får väl hoppas på att det skiter sig i mitt förhållande

Amy: Emmz, Nu förstår jag vad du menar med allt...
Det enda jag kunde säga till henne var: VAD VAR DET JAG SA!

Jag har en sån god lust att sätta båda på en fucking jävla stol bredvid varandra och säga allt jag ser mellan dom! För nu måste dom börja förstå att det kommer sluta upp med att det blir dom två igen.





Postat av: Inekci

Hämta dom båda till mig! Jag slår dom båda med en toffla i huvudet och säger åt dom att så här är det: Ni ska vara tillsammans! Punkt och slut :)

2012-01-20 @ 20:46:10
URL: http://inekci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0