Då Var Man Sjuk Igen!

Att det aldrig kan ta slut! Jag är sjuk igen och halsen dödar mig! Jag tror jag har varit frisk i 2veckor. Kan det vara vädret som gör detta? Förr om åren var jag sjuk max 3 gånger, men förra året var det ett antal gånger mer kan jag lova. Detta år börjar ju fint! Men men ska inte klaga, jag får bädda ner mig i sängen och kolla på lite filmer och försöka sova så mycket som möjligt, så att jag kan bli ordentligt frisk!

Innan jag bäddar ner mig måste jag tacka Simon, Micis, Madde, Emma, Tepes, Jonas, Niklas & Håkan (som kom hem framåt små timmarna) för ett underbart nyår! Jag hade det riktigt trevligt! Detta måste göras om!


(Bästa bilden från nyår kan jag lugnt säga!) 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0