Dålig På Att Skriva?

Jag vet, jag vet, jag är jätte dålig på att skriva i bloggen just nu... Men det är för att jag har verkligen inte haft någon som helst lust att skriva dom har senaste veckorna, pga att jag har mått så förbannat dåligt...
Jag trodde att jag skulle ta mig igenom den här sorgen lika sanbbt som jag alltid har gjort, men tydligen inte...
Idag (eller rättare sagt igår) är det en månad sen en utav mina närmsta vänner lämnade det här livet och begav sig upp till himlen. Och jag mår fortfarande lika dåligt som den dagen det hände. Jag försöker vara stark för mina vänner och jag visar inte för dom att jag inte mår bättre för jag vet att dom behöver mig just nu, dom behöver den starka Emmz. Så jag är stark för deras skulle och låter min smärta komma när jag är ensam... 

Det är mycket annat som har hänt också som gör att jag inte har haft tid att skriva, jag har jobbat som en idiot för att det är slutspel i Elitserien, vilket betyder att det är match var och varannan dag. Jag klagar inte utan jag älskar det verkligen.. En hälsning till alla Luleåare där ute, DET VAR DUMT ATT VÄLJA GNAGET! Men det förstår ni väl nu?
Vi har gått till Semi och den första matchen i semin för oss är imorgon mot det äckliga plagiat laget Skellefteå, en hälsning jag har till dom är:
TA INTE VÅRAT NAMN, TA INTE VÅRAT MÄRKE OCH KOM FAN INTE OCH SÄG ATT DET ÄR NI SOM ÄR AIK, NÄR NI MYCKET VÄL VET ATT DET ÄR VI SOM ÄR DET, OCH HAR ALLTID VARIT DET!
Vi bildades 1891 och ni bildades 1921, vi är 30år äldre än er! Vi är det ÄKTA AIK! Så släppt det där, ni kommer aldrig bli som oss!




Trackback





RSS 2.0