AIK - GAIS !

Det är underbart väder och solen är varm och skön! Och idag är det sista matchen innan Fotbolls EM 2012 börjar. Satan vad taggad jag är, ska snart börjar göra mig iordning för att åka till kusinerna innan vi drar till Råsunda för att heja fram vårt älskade Gnaget! Det blir även premiär för min nya halsbuk som mamma köpte åt mig efter operationen, vet inte riktigt varför hon köpte den för jag sa att jag skulle göra det när jag kände mig frisk nog att ta mig till AIK Shop. Men i måndags så kom hon hem med den.. Ni kan ju tänka er hur glad jag blev över den :).
Som sagt idag är det sista matchen innan Fotbolls EM, och vi tar emot GAIS... Vi borde vinna över GAIS idag, för om vi kollar på dom senaste matcherna som vi har spelat mot GAIS så har vi spelat ganska så jämt.. på fyra matcher är det 2 vinster och 2 förluster.. Så vi får hoppas på att vi tar en 3poängare idag ;)








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0