Sitter I Min Ensamhet...

Här sitter jag i min ensamhet efter operationen och försöker bli av med min smärta.. Ni som inte vet det så opererades jag i Onsdag, gjorde då en Gastrik Bypas, så nu är man sjukskriven i några veckor, men var ändå och jobbade på Råsunda igår, vilket jag inte ångrar en enda sekund!
Men nu sitter man här och försöker ta det lugnt och "äta" sin mat, vilket går sakta men säkert. Sitter även och försöker få tag på min kära vän Laura och se ifall jag kan låna en klänning av henne den 31a Maj, ska på Avslutningsmiddag då för AIK Hockey, vad jag har längtat efter det :D..
Fan när jag kommer och tänka på saken så är det mycket jag måste göra innan den avslutningsmiddagen, jag mste klippa mig, försöka hitta någon som kan skugga mina ögon riktigt snyggt (är sämst på att hålla på med ögonskugga), och hitta snygga smycken att han till.. Jag ska ju faktiskt få träffa mina underbara pojkar..
Är det någon som har något tips om hur man skulle kunna se ut så uppsakttar jag jag verkligen om ni skulle kunna säga det till mig... för jag har VÄLDIGT dålig fantasi ibland och just nu har jag kört fast..






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0