Strömavbrott x 2 & Byggställningar..

Man vaknar av att musiken försvinner, jag går upp och ska tända lampan på toan men inget händer.. Vad fan är det här tänker jag.. Så jag kollar ut genom dörren och hela trappen är svart! Jaha, strömavbrott... sätter mig i soffan för att försöka få i mig min frukost och sätter igång pappas laptop så att jag har något att göra, strömmen går igång igen och jag suckar djup, men det varade inte länge, strömavbrott nr 2 kommer och jag håller på att bli galen, jag hatar när strömmen går! När den äntligen har kommit tillbaka så börjar jag fixa min lunch och när jag kollar ut genom förnstret så ser jag byggarbetar gå utanför, JAG BOR HÖGST UPP! så jag står och funderar ett litet tag och sedan kommer jag på, just byggställningen är på väg upp.. sen kommer en till tanke.. "Fan, jag kan inte bara gå i linne hela dagarna nu när jag läker för dom kommer se in i vår lägenhet..."

Idag ska jag försöka ta mig till Solna innan jag ska över och fira Micke som fyller 24år! GRATTIS Micke! Du är nu ett år äldre, hur känns det?
Jag ska till frisören och kolla om dom har tid på torsdag och vilken frisyr som skulle passa mig bäst, måste fan klippa mig för har inte gjort det på över ett år kanske mer.. Sen ska jag gå till Make Up Store och Kicks för att se vad dom tar för en sminkning jag vill ha... Mycket att göra, på en liten tid...






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0