Dag 29 - Min Favoritplats

Oj, det här var riktigt svårt... Favoritplats.. Nu ska vi se här. Det enda jag kan tänka på är den platsen jag går till om jag bara vill vara ifred eller sitta och rensa mina tankar. Och det är kyrkogården, det kanske låter konstigt men jag blir väldigt lugn av att sitta där och bara tänka. Men jag skulle inte säga att är min favoritplats (för jag tror inte att jag har ett ställe som är så speciellt som gör att det blir till en favoritplats), för jag är lite små rädd för kyrkogården, det ligger ju faktiskt döda människor där, många utav dom har legad där i 100år om inte mer (?), så jag har ju en stor respekt för den platsen. När jag sitter där är jag väldigt noga med att mobilen är på ljudlös och att jag inte svär, det är ju faktiskt en helig mark. Jag går faktiskt rätt så ofta till kyrkogården för att just ensa mina tankar, men jag går också dit för att hedra mina nära och kära fast jag är rädd för kytkogården.
För mig är kyrkogården en plats där man kan få ut sina tankar och känslor, så behöver nig bara vara för er själva och få ut allt ni har inom er, så gå till kyrkogården och sätt er där och ta tag i er shälva, de brukar faktiskt hjälpa.

(Klicka HÄR för att komma tillbaka till listan)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0