Första Januari 2011!

Nu när det är ett nytt år och allt så kan det vara kul att lägga upp en lista som är på 30dagar.
Nu undrar ni säkert vad jag pratar om för lista. Men det ska jag tala om för er. Jag har halkat in på olika bloggar under 2010 och sett att dom har en lista som har pågått i 30dagar.
På den här listan har det stått olika saker man kan skriva om dom olika dagarna. Så jag tänkte att jag inleder året med den listan.

Och den kommer att se ut så här (lägg märke till att jag har ändrat väldigt mycket i listan, tagit bort ämnen och bytt plats på många av dom):

Daglistan:
Dag 01 - Om mig.
Dag 02 –
Min första kärlek Mina syskon.
Dag 03 –
Mina föräldrar Resan jag aldrig glömmer.
Dag 04 –
Det här åt jag i dag Vad är kärlek?
Dag 05 –
Vad är kärlek? Min första kärlek.
Dag 06 – Min dag Dagens Recept.
Dag 07 –
Min bästa vän Detta skulle jag vilja göra innan jag dör.
Dag 08 –
Ett ögonblick Min bästa killkompis.
Dag 09 –
Min tro Min bästa tjejkompis.
Dag 10 –
Min uppväxt Min favoritbok.
Dag 11 – Mina syskon Min kvinnliga förebild.
Dag 12 – Något modigt jag gjort Min manliga förebild.
Dag 13 – 10 saker du inte visste om mig Min absoluta favoritlåt (just nu).
Dag 14 –
Dåliga vanor och laster 10 saker du inte visste om mig.

Dag 15 – Om 10år...
Dag 16 –
Min första kyss Dåliga vanor.
Dag 17 –
Barndomsminne Bästa dagen i mitt liv.
Dag 18 –
Min favoritfödelsedag Sämsta dagen i mitt liv.
Dag 19 –
Detta ångrar jag Barndoms minne.
Dag 20 –
Mina förebilder Detta ångrar jag.
Dag 21 – Ett ögonblick jag aldrig glömmer.
Dag 22 –
Det här upprör mig Min favoritfilm.
Dag 23 –
Det här får mig att måbättre Min favoritserie.
Dag 24 –
Det här får mig att gråta Detta får mig att må bättre.
Dag 25 –
En första Detta får mig att må sämre.
Dag 26 –
Mina rädslor Vad finns i min väska.
Dag 27 –
Min favoritplats Min största rädsla.
Dag 28 – Det här saknar jag.
Dag 29 –
Mina ambitioner, min framtid Min favoritplats.
Dag 30 –
Ett sista ögonblick Om jag vann 1miljon.

Så imorgon börjar listan! Listan kommer även att ha en egen kategori. För att komma till den så klicka HÄR.



Trackback





RSS 2.0