Dag 30 - Om Jag Vann 1Miljon!

Om jag vann 1miljon så skulle jag först och främst tappa hakan tror jag. Jag skulle nog inte tro att det var sant till en början, men när det hade sjunkit in så hade jag nog satt mig ner och planerat min jorden runt resa, som jag har velat göra nu ett bra tag! Sen skulle jag självklart skänka en massa pengar till välgörenheter runt om i världen (vilka vet jag inte).
Jag skulle även ta körkort (fast jag är lite små rädd för bilar) och köpa en bil såklart (självklart en Volkswagen Passat CC). 
Gud vad mer skulle man göra för 1miljon? Det är svårt att komma på allt så här, men jag tror nog att jag skulle göra en Make-over också med mina närmsta tjejkompisar och kanske åka på en sol och bad semester med dom, bara ha en underbar resa med mycket skratt och bransligheter. Och då passar ju verkligen dom närmsta tjejkompisarn in, för vi kan verkligen skratta och vara barnsliga.
Hmm, jag har slut på idéer, men kommer jag på något mer så lägger jag in det i inlägget såklart!

(Klicka HÄR för att komma tillbaka till listan)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0