Dag 02 - Mina Syskon!

Idag var det då dags att skriva om sina syskon, men eftersom min lillasyster inte vill att jag ska skriva om henne i bloggen så får jag ta och skriva om min lillebror istället. Och är det så att min syster vill att jag jag lägger in henne i det här inlägget så kommer jag göra det senare. Men nu nämner jag inte henne på grund av respekt!

Jimmy Larsson är min lillebror, han är verkligen den bästa lillebrorn man kan ha. Det finns verikligen ingen som är så underbar som han är. Jag kommer alltid att stå vi hans sida oavsett vad som har hänt eller kommer att hända. Om inte han skulle finnas vid min sida så vet jag ärligt talat inte vad jag skulle göra. Han ger mig styrka och mod. Han får mig alltid på bättre humör och får mig alltid att le, det spelar ingen roll hur nerstämd jag än är han lyckas alltid. Så utan honom skulle jag inte vara något.

Jag skulle verkligen göra allt för honom och skulle något hända honom så skulle jag bli skogstokig. Jag skulle bokstavligt talat leta reda på persoen/personerna som orsakat det. Som jag sa tidigare, skulle jag förlora min bror så skulle jag gå under, för han är verkligen den bästa bror man kan ha.
Det finns mycket jag skulle kunna skriva och säga, men det skulle inte räcka med att säga det eller skriva det, för min kärlek till min bror är för hög. Inga ord skulle kunna beskriva hur mycket jag älskar honom.
Det jag skulle kunna säga är att jag verkligen skulle göra allt för min bror (vilket jag redan har sagt). Och de står jag för, ja kommer alltid att ställa upp för honom vad det än gäller. Inget kommer att kunna få mig att hata min lillebror, absolut inget!


(Klicka HÄR för att komma tillbaka till listan)




 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0