Dag 07 – Detta Skulle Jag Vilja Göra Innan Jag Dör.

Oj, det finns mycket jag skulle vilja göra innan ajg dör, som att gift mig, skaffa barn, se mina barn växa upp mm. Men om man ska utse från allt det där så, vet jag inte riktigt vad jag skulle vilja göra.Kanske hopp fallskärm för att bli av med min höjdrädsla, eller åka jorden runt. Jag tror nog att det skulle bli att åka jorden runt.
Tänk vad mycket du får se om du gör det, all kultur du får se och hur man lever i dom olika länderna, det skulle verkligen vara en upplevelse.
Om jag skulle få chansen att åka jorden runt så skulle jag åka till 10 olika länder tror jag. Thailand, Spanien, USA, Kina/Japan, Ryssland, Gambia, Jamaica, Grekland, Italien och Indien.
Det är dom länderna som lockar mig mest om jag ska vara ärlig. Så en jorden runt resa innan jag dör skulle sitta som handen i hansken!

(Klicka HÄR för att komma tillbaka till listan)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0