Dag 09 – Min Bästa Tjejkompis!

Idag är det dags att skriva om sin bästa tjejkompis. Och jag har riktigt svårt att välja vem jag ska skriva om, för jag har 4st väldigt nära tjejkompisar som passar i det ämnet, en av dom har stått vid min sida genom allt det jobbiga man har varit med om och det är Laura. Så jag tar och skriver lite om henne idag.

Laura har alltid funnits här för mig, och det är jag väldigt glad över. Hon är en vän man verkligen kan lita på och jag är glaf över att han henne som vän. Hon passar väldigt bra in idagens ämne på grund av att hon är den hon är, och skiter i stort sätt vad andra tycket om henne. Hon är en person som ger mig styrkan när jag behöver den som mest. Vi har känt varandra ett jävla bra tag, och jag kommer alltid att ha henne i mitt liv.
Hon är en utav mina bästa vänner på grund utav att vi kan göra vad vi vill, inget är omöjligt när vi umgås oxh jag har alltid lika roligt med henne. Jag skulle verkligen inte veta vad jag skulle göra utan henne om hon försvann, för hon är den som alltid släpper allt om något har hänt. Och jag älskar henne för det! Hon kan vara hur upptagen som helst men behöver man henne just vi det tillfället så kan hon släppa allt för att ge en styrka.

Laura, DU är en av dom jag kommer bli gammal med, DU är en av dom jag älskar mest på den här jorden och DU är den unikaste personen jag känner! TACK för att du finns i mitt liv!


(Klicka HÄR för att komma tillbaka till listan)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0