Dag 14 - 10 Saker Du Inte Visste Om Mig...

Oj det här ska bli kul att se.. Och svårt att skriva ut.

01. Jag är nattmänniska så det skriker om det. Natten är min tid på dygnet, den ger mig ro och jag bara älskar att vara vaken då. Natt + Emmz = ETT!
02. Jag har ett väldigt dålig självförtroende, vilket jag kanske inte borde ha.
03. Jag älskar att sjunga (sjunger till och med i sömnen har jag fått höra).
04. Jag har en lättare form av Dyslexi (mest stavningen som bråkar).
05. Jag kan vara riktigt barnslig och busig.
06. Jag har nästan inget sinne för humor, eller så är det bara så att jag inte har samma humor som alla andra.
07. Blir jag arg, så blir jag arg på riktigt och då ska man passa sig för att säga fel ord eller göra fel saker, för då svartnar det framför mina ögon.
08. JAG ÄLSKAR LAKRITS!
09. Folk får alltid vänta på mig när vi ska ut, för jag tar längst tid på mig i duschen/framför spegeln.
10. Jag är en jävel på att sova.

Det var verkligen svårt att komma på 10 saker att skriva uoo, men jag hoppas att detta duger.

(Klicka HÄR för att komma tillbaka till listan)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0